TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Niemiecka firma Brabus przygotowała dla właścicieli Mercedesów Klasy G nową propozycję zestawu tuningowego zawieszenia, który powinien wzbudzić zainteresowanie zarówno miłośników szybszej jazdy, jak i osób ceniących wygodę w podróży. Wystarczy nacisnąć przycisk, aby w czasie zaledwie kilku milisekund „Gelenda” zamieniła się w komfortową limuzyną, bądź pokazała sportowe pazury.
Zestaw BRABUS Ride Control opiera się na nowo zaprojektowanych amortyzatorach gazowych, które montowane są przy przedniej i tylnej osi Mercedesa G w miejsce fabrycznych podzespołów. Użytkownik auta, naciskając elegancki, aluminiowy przycisk, umieszczony przed lewarkiem skrzyni biegów, ma możliwość wyboru dwóch trybów pracy zawieszenia: „extra komfortowy” lub „sportowo-komfortowy”. Elektroniczny moduł Brabusa, sprawujący kontrolę nad amortyzatorami, w czasie zaledwie 5 milisekund potrafi zmienić charakterystykę ich pracy na „miękką” bądź „twardą”. Co ważne zmian dokonywać można w trakcie jazdy, dostosowując ustawienia zawieszenia do stylu jazdy. W momencie uruchomienia silnika system automatycznie wykonuje preselekcję trybu, który był ostatnio używany. O włączeniu trybu sportowego informuje niebieskie podświetlenie przycisku przełączającego.
Brabus zapewnia, że korzyści z zamontowana jego zawieszenia są szczególnie odczuwalne podczas jazdy z niską prędkością w trudnym terenie. „Miękka” praca zawieszenia podnosi komfort jazdy, ułatwia kierowanie autem i zwiększa bezpieczeństwo pasażerów. Tryb sportowy pozwala jechać szybko i dynamicznie po drogach utwardzonych; na ostrych wirażach samochodowi nie grożą niebezpieczne przechyły.
BRABUS Ride Control może być stosowany we wszystkich wersjach Mercedesa Klasy G, począwszy od G 350 CDI, a skończywszy na G 500 i G 55 AMG. Cena zestawu tuningowego ma zostać podana w późniejszym terminie.
Elektronicznie sterowane zawieszenie to niejedyna propozycja Babusa dla właścicieli „Gelend”. W swoim katalogu niemiecki tuner posiada ponadto dwa zestawy zawieszenia (sprężyny + amortyzatory): komfortowy (który zarazem obniża pojazd) oraz wzmocniony, sportowy.
AK
(20/08/2010)
Zestaw BRABUS Ride Control opiera się na nowo zaprojektowanych amortyzatorach gazowych, które montowane są przy przedniej i tylnej osi Mercedesa G w miejsce fabrycznych podzespołów. Użytkownik auta, naciskając elegancki, aluminiowy przycisk, umieszczony przed lewarkiem skrzyni biegów, ma możliwość wyboru dwóch trybów pracy zawieszenia: „extra komfortowy” lub „sportowo-komfortowy”. Elektroniczny moduł Brabusa, sprawujący kontrolę nad amortyzatorami, w czasie zaledwie 5 milisekund potrafi zmienić charakterystykę ich pracy na „miękką” bądź „twardą”. Co ważne zmian dokonywać można w trakcie jazdy, dostosowując ustawienia zawieszenia do stylu jazdy. W momencie uruchomienia silnika system automatycznie wykonuje preselekcję trybu, który był ostatnio używany. O włączeniu trybu sportowego informuje niebieskie podświetlenie przycisku przełączającego.
Brabus zapewnia, że korzyści z zamontowana jego zawieszenia są szczególnie odczuwalne podczas jazdy z niską prędkością w trudnym terenie. „Miękka” praca zawieszenia podnosi komfort jazdy, ułatwia kierowanie autem i zwiększa bezpieczeństwo pasażerów. Tryb sportowy pozwala jechać szybko i dynamicznie po drogach utwardzonych; na ostrych wirażach samochodowi nie grożą niebezpieczne przechyły.
BRABUS Ride Control może być stosowany we wszystkich wersjach Mercedesa Klasy G, począwszy od G 350 CDI, a skończywszy na G 500 i G 55 AMG. Cena zestawu tuningowego ma zostać podana w późniejszym terminie.
Elektronicznie sterowane zawieszenie to niejedyna propozycja Babusa dla właścicieli „Gelend”. W swoim katalogu niemiecki tuner posiada ponadto dwa zestawy zawieszenia (sprężyny + amortyzatory): komfortowy (który zarazem obniża pojazd) oraz wzmocniony, sportowy.
AK
(20/08/2010)
{artsexylightbox autoGenerateThumbs="true" path="images/stories/Newsy/Brabus_zawiasG" previewHeight="67"}{/artsexylightbox}