TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Rynkowy debiut „małego” Cayenne'a, czyli Porsche Macan, zbliża się wielkimi krokami – sieć zapełnia się jego zdjęciami szpiegowskimi oraz wizualizacjami.
ZOBACZ TAKŻE: „Baby Cayenne” już oficjalnie – przed Wami Porsche Macan
Niemiecki „Auto Motor Und Sport” przyłapał niemal niezakamuflowanego Macana w czasie testów na drogach publicznych. Z kolei photoshopowy artysta Dan Buzdugan z PS-Garage przygotował bardzo realistyczny projekt, który może mieć sporo wspólnego z rzeczywistością.
Przypomnijmy - według angielskiego magazynu "Autocar" model podstawowy Macana ma używać turbodoładowanego, 4-cylindrowego silnika benzynowego 2.0 o mocy 220 KM. Dzięki niemu będzie mógł rozpędzać się do „setki” w 7,5 sek., a jego prędkość maksymalna będzie wynosiła 230 km/h.
Porsche Macan S ma być wyposażony w silnik benzynowy 3.6 V6 o mocy 295 KM. Najmocniejszy z benzyniaków Macan Turbo będzie dysponował mocą 375 KM i momentem 542 Nm, których źródłem będzie silnik 3.0 V6 z podwójnym turbodoładowaniem.
Producent przewiduje ponadto dwie odmiany wysokoprężne: 2.0 TDI o mocy 190 KM i 3.0 V6 o mocy 250 KM. W przyszłości ma również pojawić się napęd hybrydowy, w którym współpracować będą 2-litrowy benzyniak o mocy 208 KM oraz 54-konny motor elektryczny. Porsche ponadto negocjuje z Audi „wypożyczenie” od niego diesla 3.0 V6 o mocy 309 KM, który niedawno zadebiutował w Audi A6, a który mógłby posłużyć do stworzenia wersji Porsche Macan Diesel Turbo.
Porsche Macan zadebiutuje w przyszłym roku i będzie poważnym konkurentem BMW X3 i Range Rovera Evoque.
AK
ZOBACZ TAKŻE: „Baby Cayenne” już oficjalnie – przed Wami Porsche Macan
Niemiecki „Auto Motor Und Sport” przyłapał niemal niezakamuflowanego Macana w czasie testów na drogach publicznych. Z kolei photoshopowy artysta Dan Buzdugan z PS-Garage przygotował bardzo realistyczny projekt, który może mieć sporo wspólnego z rzeczywistością.
Przypomnijmy - według angielskiego magazynu "Autocar" model podstawowy Macana ma używać turbodoładowanego, 4-cylindrowego silnika benzynowego 2.0 o mocy 220 KM. Dzięki niemu będzie mógł rozpędzać się do „setki” w 7,5 sek., a jego prędkość maksymalna będzie wynosiła 230 km/h.
Porsche Macan S ma być wyposażony w silnik benzynowy 3.6 V6 o mocy 295 KM. Najmocniejszy z benzyniaków Macan Turbo będzie dysponował mocą 375 KM i momentem 542 Nm, których źródłem będzie silnik 3.0 V6 z podwójnym turbodoładowaniem.
Producent przewiduje ponadto dwie odmiany wysokoprężne: 2.0 TDI o mocy 190 KM i 3.0 V6 o mocy 250 KM. W przyszłości ma również pojawić się napęd hybrydowy, w którym współpracować będą 2-litrowy benzyniak o mocy 208 KM oraz 54-konny motor elektryczny. Porsche ponadto negocjuje z Audi „wypożyczenie” od niego diesla 3.0 V6 o mocy 309 KM, który niedawno zadebiutował w Audi A6, a który mógłby posłużyć do stworzenia wersji Porsche Macan Diesel Turbo.
Porsche Macan zadebiutuje w przyszłym roku i będzie poważnym konkurentem BMW X3 i Range Rovera Evoque.
AK