TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Kolejną propozycją Jeepa na tegoroczny salon w Genewie jest koncepcyjna wersja „sportowego” Jeepa Grand Cherokee.
Podobnie jak Wrangler Mountain i Compass, które również będą prezentowane na marcowej wystawie, najważniejsze zmiany w Jeepie Grand Cherokee dotyczą jego... wyglądu. Tym razem projektanci postawili na „sportową” biel karoserii skontrastowaną z czernią kół, grilla, obwódek reflektorów, relingów czy bocznych słupków. Dla urozmaicania tu i ówdzie umieszczono chromowane dodatki. We wnętrzu dominuje skóra (fotele i kierownica – podgrzewana!) i zamsz (fotele). Na desce rozdzielczej i drzwiach można wypatrzeć elementy wykończeniowe wykonane z włókna węglowego. Jak przystało na „sportowy” wóz, pod nogami kierowcy świecą aluminiowe nakładki obu pedałów – gazu i hamulca.
Sprzęgła nie ma, bo samochód wyposażony jest w automatyczną, 5-biegową przekładnię. Napędza go 3-litrowy turbodiesel V6 wykorzystujący fiatowską technologię MultiJet o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm.
MM
Podobnie jak Wrangler Mountain i Compass, które również będą prezentowane na marcowej wystawie, najważniejsze zmiany w Jeepie Grand Cherokee dotyczą jego... wyglądu. Tym razem projektanci postawili na „sportową” biel karoserii skontrastowaną z czernią kół, grilla, obwódek reflektorów, relingów czy bocznych słupków. Dla urozmaicania tu i ówdzie umieszczono chromowane dodatki. We wnętrzu dominuje skóra (fotele i kierownica – podgrzewana!) i zamsz (fotele). Na desce rozdzielczej i drzwiach można wypatrzeć elementy wykończeniowe wykonane z włókna węglowego. Jak przystało na „sportowy” wóz, pod nogami kierowcy świecą aluminiowe nakładki obu pedałów – gazu i hamulca.
Sprzęgła nie ma, bo samochód wyposażony jest w automatyczną, 5-biegową przekładnię. Napędza go 3-litrowy turbodiesel V6 wykorzystujący fiatowską technologię MultiJet o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm.
MM