TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Na salonie motoryzacyjnym w Nowym Jorku prezentowana jest koncepcyjna Honda Crosstour 2013, która ma być następcą niezbyt lubianej w Stanach Hondy Accord Crosstour. Znawcy amerykańskiego rynku już dziś wieszczą, że nowa Honda również nie osiągnie sukcesu.
Sprzedawany od 2010 roku crossover Hondy był szeroko krytykowany za brzydką stylizację i wysokie ceny. Wydawałoby się oczywiste, że nowa generacja powinna być ładniejsza, ale jest... bardzo podobna do poprzedniej. Komuś chyba nie zależy na odniesieniu rynkowego sukcesu.
Crosstour zwraca uwagę agresywnym, „napompowanym” wyglądem. Jego „uterenowienie” podkreślone zostało zastosowaniem dużych, 19-calowych felg.
Samochód ma być sprzedawany z silnikami: 4-cylindrowym 2,4 l o mocy 195 KM oraz mocnym 3,5 V6. Wabikiem na (niedowidzących) klientów mają być inteligentne systemy wspomagania jazdy, np. Lane Departure Warning (ostrzega przed zjechaniem z pasa) czy Forward Collision Warning system (sygnalizuje ryzyko kolizji).
Czy Honda Crosstour osiągnie sukces? Polscy klienci chyba nie będą mieli okazji przyłożyć do tego ręki, bowiem dotąd auto było sprzedawane tylko w Amerykach, na Środkowych Wschodzie, w Chinach i Rosji. Ale dla zdeterminowanego to nic trudnego...
MM, fot. Newspress, Honda
Sprzedawany od 2010 roku crossover Hondy był szeroko krytykowany za brzydką stylizację i wysokie ceny. Wydawałoby się oczywiste, że nowa generacja powinna być ładniejsza, ale jest... bardzo podobna do poprzedniej. Komuś chyba nie zależy na odniesieniu rynkowego sukcesu.
Crosstour zwraca uwagę agresywnym, „napompowanym” wyglądem. Jego „uterenowienie” podkreślone zostało zastosowaniem dużych, 19-calowych felg.
Samochód ma być sprzedawany z silnikami: 4-cylindrowym 2,4 l o mocy 195 KM oraz mocnym 3,5 V6. Wabikiem na (niedowidzących) klientów mają być inteligentne systemy wspomagania jazdy, np. Lane Departure Warning (ostrzega przed zjechaniem z pasa) czy Forward Collision Warning system (sygnalizuje ryzyko kolizji).
Czy Honda Crosstour osiągnie sukces? Polscy klienci chyba nie będą mieli okazji przyłożyć do tego ręki, bowiem dotąd auto było sprzedawane tylko w Amerykach, na Środkowych Wschodzie, w Chinach i Rosji. Ale dla zdeterminowanego to nic trudnego...
MM, fot. Newspress, Honda