TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Willys to już klasyk. Klasykiem jest również Jeep Wrangler, który – na szczęście! – wciąż jest produkowany i oby trwało to jak najdłużej. W hołdzie dla protoplasty amerykańskich terenówek Jeep przygotował specjalną edycję Wranglera, który swoim wyglądem i umiejętnościami nawiązuje do legendarnego Willysa.
CZYTAJ: Nowy Wrangler na niezależnym zawiasie? Niestety to niewykluczone
Jeep Wrangler Willys Wheeler Edition, który bazuje na modelu Wrangler Sport, przykuwa uwagę matowym blaskiem karoserii, 17-calowymi, czarnymi felgami, na których obowiązkowo znaleźć się musiały opony BF Goodrich KM Mud Terrain w rozmiarze LT255/75R17 i oczywiście otwartym dachem.
Willys nie bał się żadnego terenu, więc i jego następca jest pełen odwagi, czego świadectwem jest oczywiście napęd 4x4 Command Trac i choćby tylny most Dana 44 z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lok. Auto będzie napędzane 3.6-litrowym silnikiem Pentastar V6 o mocy 285 KM.
Sugerowana cena detaliczna (w USA) wynosi 25,795 dolarów za model dwudrzwiowy i 29,595 za czterodrzwiowy. Samochód zadebiutuje na wystawie motoryzacyjnej w Los Angeles.
Willys ma prawo być dumny z takiego potomka.
MM
CZYTAJ: Nowy Wrangler na niezależnym zawiasie? Niestety to niewykluczone
Jeep Wrangler Willys Wheeler Edition, który bazuje na modelu Wrangler Sport, przykuwa uwagę matowym blaskiem karoserii, 17-calowymi, czarnymi felgami, na których obowiązkowo znaleźć się musiały opony BF Goodrich KM Mud Terrain w rozmiarze LT255/75R17 i oczywiście otwartym dachem.
Willys nie bał się żadnego terenu, więc i jego następca jest pełen odwagi, czego świadectwem jest oczywiście napęd 4x4 Command Trac i choćby tylny most Dana 44 z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lok. Auto będzie napędzane 3.6-litrowym silnikiem Pentastar V6 o mocy 285 KM.
Sugerowana cena detaliczna (w USA) wynosi 25,795 dolarów za model dwudrzwiowy i 29,595 za czterodrzwiowy. Samochód zadebiutuje na wystawie motoryzacyjnej w Los Angeles.
Willys ma prawo być dumny z takiego potomka.
MM