TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Auta MG niespecjalnie kojarzą się z jazdą terenową, ale w przyszłym roku być może już się to zmieni. Pod brytyjską marką, która obecnie jest własnością chińskiego koncernu Nanjing Automobile, wkrótce rozpocznie się produkcja crossovera, który podobno będzie na tyle odważny, iż nie będzie obawiał się zjechać z asfaltu.
Zapowiedzią „terenowego” MG był CS Concept prezentowany w marcu na wystawie w Szanghaju. Jak się okazuje, auto w wersji produkcyjnej będzie do niego dość podobne, choć prezentuje nieco bardziej zachowawczą stylistykę.
MG Crossover ma posiadać napęd na cztery koła i hydrauliczne zawieszenie, które w zależności od ukształtowania terenu pozwoli podnieść lub obniżyć pojazd. Podstawowym silnikiem będzie półtoralitrowy, czterocylindrowy motor o mocy 135 KM zapożyczony z modelu MG5. Ciekawszą propozycją jest ponad 200-konny silnik 2.0.
Oficjalna prezentacja samochodu odbędzie się na kwietniowym salonie w Pekinie. Do (chińskich) salonów motoryzacyjnych auto trafi jesienią 2014 roku. Później rozpocznie się jego eksport do Europy.
MM, fot. leftlanenews.com
Zapowiedzią „terenowego” MG był CS Concept prezentowany w marcu na wystawie w Szanghaju. Jak się okazuje, auto w wersji produkcyjnej będzie do niego dość podobne, choć prezentuje nieco bardziej zachowawczą stylistykę.
MG Crossover ma posiadać napęd na cztery koła i hydrauliczne zawieszenie, które w zależności od ukształtowania terenu pozwoli podnieść lub obniżyć pojazd. Podstawowym silnikiem będzie półtoralitrowy, czterocylindrowy motor o mocy 135 KM zapożyczony z modelu MG5. Ciekawszą propozycją jest ponad 200-konny silnik 2.0.
Oficjalna prezentacja samochodu odbędzie się na kwietniowym salonie w Pekinie. Do (chińskich) salonów motoryzacyjnych auto trafi jesienią 2014 roku. Później rozpocznie się jego eksport do Europy.
MM, fot. leftlanenews.com