TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Znani ze startów w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych kierowcy: Piotr Domownik (Mistrz Polski RMPST 2007) i Paweł Molgo (walczy o tegoroczny mistrzowski tytuł w grupie T2), czyli NAC Rally Team, wyznaczyli sobie nowy, ambitny cel - start w rajdzie Dakar 2013 za kierownicą... ciężarówki klasy T4. W październiku zespół będzie t(e)renował, uczestnicząc w rajdzie w Maroku.
ZOBACZ TAKŻE: Piotr "Domator" Domownik: Zawsze można zbudować samochód lepiej | Subaru 5700 RMPST 2 (2007) - Piotr Domownik
- Ponieważ Dakar planujemy przejechać samochodem klasy T4, a więc ciężarówką, już teraz zaczynamy starty w tej właśnie klasie. Nowo kupiony i przygotowany Mercedes Unimog U400 ma za sobą dobrą dakarową historię – startował w tym rajdzie dwukrotnie i dwukrotnie go ukończył – mówi Piotr Domownik odpowiedzialny za dział techniczny w teamie.
- To będzie na pewno nowa przygoda. W zeszłym roku w tym marokańskim rajdzie zajęliśmy II miejsce, jadąc samochodem klasy T2, czyli praktycznie seryjnym. Teraz klasa ciężka, w którą musimy się "wjeździć" podczas przyszłorocznego sezonu, a zaczynamy już teraz. Na pewno będzie ciekawie... – dodaje Paweł Molgo, jeden z kierowców zespołu.
Trzecie miejsce w ciężarówce zajmie gościnnie dziennikarka – Beata Sadowska. Od dłuższego czasu „zamieszana” w relacje z rajdów cross-country postanowiła osobiście pokonać pustynię w warunkach rajdowych.
W Maroku zawodnicy NAC RALLY TEAM będą trenować przez 7 dni. W tym czasie pokonają ok. 2000 km w różnych warunkach terenowych.
AK
ZOBACZ TAKŻE: Piotr "Domator" Domownik: Zawsze można zbudować samochód lepiej | Subaru 5700 RMPST 2 (2007) - Piotr Domownik
- Ponieważ Dakar planujemy przejechać samochodem klasy T4, a więc ciężarówką, już teraz zaczynamy starty w tej właśnie klasie. Nowo kupiony i przygotowany Mercedes Unimog U400 ma za sobą dobrą dakarową historię – startował w tym rajdzie dwukrotnie i dwukrotnie go ukończył – mówi Piotr Domownik odpowiedzialny za dział techniczny w teamie.
- To będzie na pewno nowa przygoda. W zeszłym roku w tym marokańskim rajdzie zajęliśmy II miejsce, jadąc samochodem klasy T2, czyli praktycznie seryjnym. Teraz klasa ciężka, w którą musimy się "wjeździć" podczas przyszłorocznego sezonu, a zaczynamy już teraz. Na pewno będzie ciekawie... – dodaje Paweł Molgo, jeden z kierowców zespołu.
Trzecie miejsce w ciężarówce zajmie gościnnie dziennikarka – Beata Sadowska. Od dłuższego czasu „zamieszana” w relacje z rajdów cross-country postanowiła osobiście pokonać pustynię w warunkach rajdowych.
W Maroku zawodnicy NAC RALLY TEAM będą trenować przez 7 dni. W tym czasie pokonają ok. 2000 km w różnych warunkach terenowych.
AK