TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Suzuki nie wybiera się na SEMA, bo w grudniu będzie obecne na Tokyo Motor Show 2013, gdzie zamierza pochwalić się m.in. trzema pojazdami z napędem 4x4. Jednym z nich jest wariacja na bazie Jimny, czyli Suzuki X-LANDER.
Futurystyczne cabrio Suzuki X-LANDER zbudowane jest na podwoziu terenowego Jimny i to stanowi dla niego najlepszą rekomendację. Napęd 4x4, reduktor, sztywne mosty i rama to sprawdzony już przepis na dzielnego off-roadera. Suzuki dodało nowy wygląd, elektryczny napęd, który ma wspomagać znany nam silnik 1.3 l oraz nową „automatycznie kontrolowaną” przekładnię... manualną (co za tym się kryje, jeszcze nie wiemy).
Kolejną „terenową” propozycją jest kompaktowy crossover Crosshiker, który stanowi rozwinięcie prezentowanego już w 2011 roku konceptu Regina. Zaletą autka ma być waga „papierowa” (ledwie 810 kg) i duża moc relatywnie małego 3-cylindrowego silnika 1.0 l.
Z kolei Suzuki HUSTLER to mały, ale bardzo foremny crossover zaprojektowany z myślą o ludziach aktywnych, ale których „aktywność” oznacza raczej grę w squasha niż wyprawę w teren. Auto mimo niewielkich rozmiarów wygląda na pakowne i być jest w stanie na parkingu wcisnąć się tam, gdzie zwykła osobówka się nie odważy.
Naszym typem jest bez wątpienia X-LANDER! Ale pożyjemy, zobaczymy...
MM