W podwrocławskiej firmie Rayo Offroad Centrum powstaje kolejna, trzecia już wersja Zordraga. Nowe wcielenie pomarańczowego Land Rovera ma być jeszcze szybsze i konkurencyjne w porównaniu do jego krewników. Samochód kryje niespodzianki, które poznamy dopiero z chwilą jego premiery.
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover Zordrag wg Rayo4x4 (2010)
Ale już dziś możemy ujawnić kilka szczegółów na jego temat. Pod maską będzie pracował silnik BMW V8 nowej generacji. W układzie napędowym znajdą się 6-biegowa skrzynia BMW, sprzęgło na spieku z kołem jednomasowym oraz landroverowy reduktor LT 230. Nowy Zordrag będzie poruszał się na ulubionych przez off-roaderów, słynących ze swej trwałości i bezawaryjności mostach Patrola. W zawieszeniu przy każdym kole szykowane jest miejsce na dwa amortyzatory FOX-a (coilover + bypass).
Z pozoru więc nowy Zordrag prezentuje się podobnie jak jego poprzednicy (ma również przypominać ich swym wyglądem), ale – jak już wspominaliśmy – czeka nas kilka niespodzianek. W odróżnieniu od „jedynki” i „dwójki”, które były budowane z myślą o rajdach maratońskich (stąd w ich konstrukcji m.in. duży skok zawieszenie, pokaźne zbiorniki paliwa, dwie wyciągarki), „numer trzy” ma być wyczynowym zawodnikiem cross-country, którego np. zawieszenie będzie miało wyraźnie mniejszy skok.
To tyle co możemy na tę chwilę ujawnić. Kolejne przecieki już wkrótce:)
AK
Zordrag - budowa:
Zordrag I i II - dwa bratanki:
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover Zordrag wg Rayo4x4 (2010)
Ale już dziś możemy ujawnić kilka szczegółów na jego temat. Pod maską będzie pracował silnik BMW V8 nowej generacji. W układzie napędowym znajdą się 6-biegowa skrzynia BMW, sprzęgło na spieku z kołem jednomasowym oraz landroverowy reduktor LT 230. Nowy Zordrag będzie poruszał się na ulubionych przez off-roaderów, słynących ze swej trwałości i bezawaryjności mostach Patrola. W zawieszeniu przy każdym kole szykowane jest miejsce na dwa amortyzatory FOX-a (coilover + bypass).
Z pozoru więc nowy Zordrag prezentuje się podobnie jak jego poprzednicy (ma również przypominać ich swym wyglądem), ale – jak już wspominaliśmy – czeka nas kilka niespodzianek. W odróżnieniu od „jedynki” i „dwójki”, które były budowane z myślą o rajdach maratońskich (stąd w ich konstrukcji m.in. duży skok zawieszenie, pokaźne zbiorniki paliwa, dwie wyciągarki), „numer trzy” ma być wyczynowym zawodnikiem cross-country, którego np. zawieszenie będzie miało wyraźnie mniejszy skok.
To tyle co możemy na tę chwilę ujawnić. Kolejne przecieki już wkrótce:)
AK
Zordrag - budowa:
Zordrag I i II - dwa bratanki: