TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Jak się okazuje, na świecie nie brakuje hobbystów pasjonujących się jednocześnie pojazdami klasycznymi i terenowymi (vide: Romans z klasyką. Paweł Molgo po Silk Way Rally, a przed OiLibya Rally of Morocco). Niektórzy potrafią sprytnie łączyć swe zainteresowania. Oto przykład.
ZOBACZ TAKŻE: Dodge RAM Monstertruck – niech Cię zobaczą! | Atleta z Brodnicy, czyli jak dłubnąć Patrola | Pocztówka z wakacji: Monster Vitara
Świat off-roadowych rajdów pełen jest „dziwnych stworzeń”, customowych konstrukcji, będących dziełem geniuszu (lub szaleństwa) właściciela. Jeden z członków pirate4x4.com zbudował swojego off-roadowego potwora w oparciu o nadwozie Fiata 1100 z 1959.
Konstrukcja została urzeczywistniona przy pomocy ramy i silnika od Toyoty, przekładni Unimoga i potężnej klatki bezpieczeństwa, która otacza nadwozie leciwego Fiata. Jak pokazuje film, samochód nieźle radzi sobie nawet w trudnym terenie. Tylko ile w tym Fiacie jest Fiata?
Info: Mototarget.pl, AK
ZOBACZ TAKŻE: Dodge RAM Monstertruck – niech Cię zobaczą! | Atleta z Brodnicy, czyli jak dłubnąć Patrola | Pocztówka z wakacji: Monster Vitara
Świat off-roadowych rajdów pełen jest „dziwnych stworzeń”, customowych konstrukcji, będących dziełem geniuszu (lub szaleństwa) właściciela. Jeden z członków pirate4x4.com zbudował swojego off-roadowego potwora w oparciu o nadwozie Fiata 1100 z 1959.
Konstrukcja została urzeczywistniona przy pomocy ramy i silnika od Toyoty, przekładni Unimoga i potężnej klatki bezpieczeństwa, która otacza nadwozie leciwego Fiata. Jak pokazuje film, samochód nieźle radzi sobie nawet w trudnym terenie. Tylko ile w tym Fiacie jest Fiata?
Info: Mototarget.pl, AK