TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Zaprezentowane przed 2 dniami premierowe zdjęcia Land Rovera DC100, czyli Defendera XXI wieku, nie wzbudziły raczej entuzjazmu wielbicieli klasycznych kształtów Land Rovera. Dziś dolejemy nieco oliwy do ognia – przed wami zapowiedź 5-drzwiowej wersja DC100, w tym również pick-upa.
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover DC100 – oto przyszły Defender!
W odróżnieniu od poprzednich, oficjalnych zdjęć tym razem prezentujemy Wam projekty komputerowe będące owocem wyobraźni działu graficznego „Kilometr Magazine”. Kto wie jednak, czy przyszła wersja 5-drzwiowego Defendera nie będzie wyglądała podobnie…
Redaktorzy „Kilometr Magazine” wyszli z założenia, że DC100 to skrót nazwy „Defender Concept”, a „100” oznacza 100-calowy rozstaw osi. Współczesne Defendery występują w wersjach 90- i 110-calowych; w przeszłości istniały między innymi modele 88-, 107-, a nawet 130-calowe. Graficy „KM” wykonali rzecz najprostszą z możliwych – wydłużyli koncept o 20 cali, dodając mu sprytnie drugą parę drzwi. Efekt widzicie na zdjęciach. Ponieważ Defender słynie z występowania w wielu wersjach, siłą rzeczy jedną z propozycji musiał być również 120-calowy pick-up „double-cab”. Taki Defender – przyznajcie – zaczyna już nabierać wyrazu…
Arek, fot. „Kilometr Magazine”
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover DC100 – oto przyszły Defender!
W odróżnieniu od poprzednich, oficjalnych zdjęć tym razem prezentujemy Wam projekty komputerowe będące owocem wyobraźni działu graficznego „Kilometr Magazine”. Kto wie jednak, czy przyszła wersja 5-drzwiowego Defendera nie będzie wyglądała podobnie…
Redaktorzy „Kilometr Magazine” wyszli z założenia, że DC100 to skrót nazwy „Defender Concept”, a „100” oznacza 100-calowy rozstaw osi. Współczesne Defendery występują w wersjach 90- i 110-calowych; w przeszłości istniały między innymi modele 88-, 107-, a nawet 130-calowe. Graficy „KM” wykonali rzecz najprostszą z możliwych – wydłużyli koncept o 20 cali, dodając mu sprytnie drugą parę drzwi. Efekt widzicie na zdjęciach. Ponieważ Defender słynie z występowania w wielu wersjach, siłą rzeczy jedną z propozycji musiał być również 120-calowy pick-up „double-cab”. Taki Defender – przyznajcie – zaczyna już nabierać wyrazu…
Arek, fot. „Kilometr Magazine”