TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Jeep we współpracy z firmą Mopar zgodnie w wielkanocną tradycją przygotował 6 specjalnych modeli terenówek, które zaprezentowane zostaną na corocznym zlocie Easter Jeep Safari, który rozpocznie się 23 marca w Moab w stanie Utah. Amerykanie jak zwykle dołożyli starań, by usatysfakcjonować off-roaderów, a przy okazji pochwalić się swoimi możliwościami. Od 2002 roku na tę okazję zbudowali już w sumie blisko 40 niezwykłych aut, które co roku staramy się opisywać na TERENOWO.PL.
ZOBACZ TAKŻE: Jeep na szóstkę. Wielkanocne delicje duetu Jeep & Mopar | Wielkanocna tradycja, czyli 7 wojowników z Moab | Sześciu wspaniałych, czyli ekstremalne Jeepy spod znaku Mopar | NuKizer 715 Jeep Koncept - historia zatacza koło
Oto krótka prezentacja kolejnych sześciu gwiazd:
Jeep Wrangler Mopar Recon napędzany jest potężnym 6.4-litrowym silnikiem HEMI V8 generującym moc 476 KM, który połączony jest z 5-biegową skrzynią automatyczną. Potwór spoczywa na mostach Dana 60 o przełożeniu 4.10. Samochód jest podniesiony o 4,5 cala, by w pełni wykorzystać walory 39-calowych opon chronionych beadlockami.
Jeep Grand Cherokee Trailhawk Concept to zdaniem firmy jej najbardziej ekstremalna wersja „Granda” wyróżniająca się już swym jaskrawopomarańczowym kolorem i budzącymi respekt, 35-calowymi Mickey Thompsonami, które zostały założone na czarne, 17-calowe aluflegi. W wyglądzie auta dostrzec można inspiracje stylem SRT. Pod maską gra 3-litrowy EcoDiesel V6 o mocy 243 KM i momencie 569 Nm.
Jeep Sand Trooper II jest kolejnym ekstremalnym wojownikiem z 5.7-litrowym HEMI V8 o mocy 380 KM i momencie 542 Nm. Mosty portalowe Mopara, 40-calowe opony, potężny zderzak, wyciągarka Warna... - czegóż chcieć więcej?
Podobnym ultrawyposażeniem pochwalić się może Jeep Wrangler Flattop, który ma tylko nieco mniejsze opony (37 cali), inny kolor nadwozia, a jego wnętrze jest wykończone bardziej ekskluzywnie. W sam raz dla wielbiciela terenu i... luksusu.
Jeep Wrangler Stitch jest „odchodzonym” następcą Wranglera Pork Chop z 2011 roku, który zebrał wówczas bardzo dobre recenzje. Bazuje na modelu Wrangler Rubicon, który został ogołocony ze wszystkich zbędnych „dodatków”, dzięki czemu jego wyjściowa waga spadła do skromnych 1360 kilogramów. By zachować tę linię, auto otrzymało chromo-molibdenową klatkę bezpieczeństwo, którą przykryto lekkim dachem z włókna węglowego i aluminiowymi panelami. Dodatkowe wyposażenie obejmuje ponadto m.in. 35-calowe opony Mickey Thompson, mosty DynaTrac Pro Rock 44 z przełożeniem 4.88, blokady ARB i amortyzatory KINGa.
The last but not the least to Jeep Wrangler Slim, który w założeniu ma być pojazdem uniwersalnym. Takim, co potrafi już poszaleć w terenie (w czym przydatne okazać się mogą m.in. 2-calowy lift, dobre zderzaki i progi, prototypowe beadlocki), ale który zarazem wciąż może być wykorzystywany do jazdy na co dzień.
Easter Jeep Safari 2013 potrwa od 23 do 31 marca. I jak tu nie tęsknić za świętami???...
MM
ZOBACZ TAKŻE: Jeep na szóstkę. Wielkanocne delicje duetu Jeep & Mopar | Wielkanocna tradycja, czyli 7 wojowników z Moab | Sześciu wspaniałych, czyli ekstremalne Jeepy spod znaku Mopar | NuKizer 715 Jeep Koncept - historia zatacza koło
Oto krótka prezentacja kolejnych sześciu gwiazd:
Jeep Wrangler Mopar Recon napędzany jest potężnym 6.4-litrowym silnikiem HEMI V8 generującym moc 476 KM, który połączony jest z 5-biegową skrzynią automatyczną. Potwór spoczywa na mostach Dana 60 o przełożeniu 4.10. Samochód jest podniesiony o 4,5 cala, by w pełni wykorzystać walory 39-calowych opon chronionych beadlockami.
Jeep Grand Cherokee Trailhawk Concept to zdaniem firmy jej najbardziej ekstremalna wersja „Granda” wyróżniająca się już swym jaskrawopomarańczowym kolorem i budzącymi respekt, 35-calowymi Mickey Thompsonami, które zostały założone na czarne, 17-calowe aluflegi. W wyglądzie auta dostrzec można inspiracje stylem SRT. Pod maską gra 3-litrowy EcoDiesel V6 o mocy 243 KM i momencie 569 Nm.
Jeep Sand Trooper II jest kolejnym ekstremalnym wojownikiem z 5.7-litrowym HEMI V8 o mocy 380 KM i momencie 542 Nm. Mosty portalowe Mopara, 40-calowe opony, potężny zderzak, wyciągarka Warna... - czegóż chcieć więcej?
Podobnym ultrawyposażeniem pochwalić się może Jeep Wrangler Flattop, który ma tylko nieco mniejsze opony (37 cali), inny kolor nadwozia, a jego wnętrze jest wykończone bardziej ekskluzywnie. W sam raz dla wielbiciela terenu i... luksusu.
Jeep Wrangler Stitch jest „odchodzonym” następcą Wranglera Pork Chop z 2011 roku, który zebrał wówczas bardzo dobre recenzje. Bazuje na modelu Wrangler Rubicon, który został ogołocony ze wszystkich zbędnych „dodatków”, dzięki czemu jego wyjściowa waga spadła do skromnych 1360 kilogramów. By zachować tę linię, auto otrzymało chromo-molibdenową klatkę bezpieczeństwo, którą przykryto lekkim dachem z włókna węglowego i aluminiowymi panelami. Dodatkowe wyposażenie obejmuje ponadto m.in. 35-calowe opony Mickey Thompson, mosty DynaTrac Pro Rock 44 z przełożeniem 4.88, blokady ARB i amortyzatory KINGa.
The last but not the least to Jeep Wrangler Slim, który w założeniu ma być pojazdem uniwersalnym. Takim, co potrafi już poszaleć w terenie (w czym przydatne okazać się mogą m.in. 2-calowy lift, dobre zderzaki i progi, prototypowe beadlocki), ale który zarazem wciąż może być wykorzystywany do jazdy na co dzień.
Easter Jeep Safari 2013 potrwa od 23 do 31 marca. I jak tu nie tęsknić za świętami???...
MM