×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/terenowo2019/public_html/www_terenowo2/images/PT2019_logo.

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/users/terenowo2019/public_html/www_terenowo2/images/PT2019_zapowiedz.

×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/PT2019_logo

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/PT2019_zapowiedz

Poland Trophy 2019, czyli co piszczy w terenie?

Rajdy spod znaku Poland Trophy mają już dwunastoletnią historię. Ich organizatorzy nieustająco dostosowują swą ofertę do panujących trendów, czego efektem są zmiany w trybie rozgrywek i nowe propozycje. Co czeka nas w rozpoczynającym się roku?

{gallery}PT2019_logo{/gallery}

Niektórych marek takich jak Poland Trophy czy Przeprawowe Mistrzostwa Pedders H6 nie trzeba przedstawiać. Rajdy te cieszą się dużym zainteresowaniem od lat i dalej będą realizowane z jedną różnicą – w 2019 roku Poland Trophy będzie miał tylko jedną odsłonę. Rywalizacja odbywać się będzie w czterech klasach (NOL , ADV – wytaśmowane OS-y , oraz Wyczyn Plus i Seryjny Turystyk – PKP-y). PMPH6 nie ulegną zmianie – odbędą się trzy rundy: dwie jednodniowe i jedna (środkowa) dwudniowa. Formuła pozostanie taka sama jak dotychczas – zawodnicy będą rywalizować w trybie 2 x 3 godziny.

Tegoroczną nowością będą trzy nowe ligi przeprawowe. Południowa Liga Przeprawowa (5 rund – południe Polski) oraz Północna Liga Przeprawowa (2 rundy – północ Polski) to cykl imprez jednodniowych, w których załogi startują w 4 klasach samochodowych (Extreme Mechanik, Extreme Elektryk , Seryjny Wyczyn , Seryjny Turystyk) oraz 1 klasie Quad Extreme. Załogi i zawodnicy w klasach ExM , ExE oraz Quad rywalizują na OS-ach w całości wytaśmowanych, natomiast kasy SW oraz ST zdobywają PKP-y.

Na bazie tych imprez zorganizowana zostanie Turystyczna Liga Przeprawowa skierowana do użytkowników samochodów seryjnych z dopuszczalnymi lekkimi modyfikacjami, w skład której wchodzi 7 rund (5 na południu Polski oraz 2 na północy Polski).

Dodatkowo w 2019 ekipa PT zamierza zrealizować trzy imprezy jednodniowe: Off Road Ledtrends Ice CHL, Off Road Summer CHL oraz Epokę Lodowcową. Całość sezonu podsumuje Integracja Poland Trophy.
MR

{gallery}PT2019_zapowiedz{/gallery}

Ostatnio zmieniany środa, 02 styczeń 2019 23:45

Skomentuj

Upewnij się, że wymagane pola oznaczone gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.