Bitwa na Marki 2015 – gra o tron

Jeep, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Suzuki i Toyota - miłośnicy tych sześciu najpopularniejszych marek samochód terenowych staną na starcie weekendowych zmagań w Bitwie na Marki 2015, która rozpocznie się 22 maja.

Cel, jaki przyświeca organizatorom bitwy, to szeroko pojęta integracja środowiska off-roadowego w Polsce wraz z promocją aktywnych form wypoczynku na świeżym powietrzu. Zawodnicy reprezentujący różne marki, pod okiem dowódców grup, wspólnie opracowywać będą taktykę działań, aby w końcowym rozrachunku udowodnić, która z marek jest najlepsza.

Walka toczyć się będzie w sposób nieszablonowy - otóż Bitwa na Marki składa się z elementów rywalizacji zarówno na polu off-roadowym, turystycznym jaki i sportowym. Konkurencje przygotowane przez organizatorów ułożone są tak, aby każdy off-roader znalazł coś interesującego dla siebie - począwszy od milusińskich, poprzez „młode wilki”, a skończywszy na „starej gwardii”.

Oprócz zadań turystycznych, sportowych odcinków specjalnych oraz prób przeprawowych Bitwa na Marki 2015 to także atrakcje wieczorne, takie jak jak relacje z dalekich i bliższych wypraw, długie Polaków rozmowy oraz wiele niespodzianek.

Bitwa na Marki w 2014 roku okazała się sukcesem organizacyjnym jak i frekwencyjnym – wzięło w niej udział blisko 150 aut, ponad 500 uczestników. Dzielnie walczący przedstawiciele marek Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Suzuki i Toyota, po trzech dniach zmagań ulegli przedstawicielom Jeepa – to miłośnicy tego amerykańskiego producenta otrzymali przechodni puchar oraz symboliczny tytuł „najlepszej marki 4x4”.

Informacje na temat imprezy oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie na stronie www.bitwanamarki.pl. Aby zagwarantować uczestnikom zabawę na najwyższym poziomie, jednocześnie nie zwiększając kosztów udziału, organizator zmuszony jest do ograniczenia liczby zawodników do 30 aut każdej marki, dlatego o możliwości udziału w Bitwie na Marki zadecyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat zaliczki.
MM, fot. Paweł Rosłoń