TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.

ZOBACZ TAKŻE: OS2 na Baja Poland 2014 – Hołek ucieka Nasserowi
Wczoraj pisaliśmy o gościnności Polaków, którzy „pozwolili” zwyciężyć na prologu ich rywalowi z zagranicy. Dziś nikt już nie stosował taryfy ulgowej, walcząc o cenne sekundy i minuty. Traf chciał, że cztery czołowe pozycje w klasyfikacji generalnej zajmują obecnie nasi rodacy.
Krzysztof Hołowczyc wyruszył na drugi z sobotnich oesów już po godzinie 15 (wcześniej startowali jeszcze motocykliści i quadowcy, a także zawodnicy z Pucharu Baja). Inne załogi samochodowe nieoczekiwanie na start musiały czekać ponad pół godziny. Hołek nie oglądał się jednak na rywali i wycisnął ze swojego MINI maksimum możliwości. Być może spodziewał się, że ściga go Nasser Al-Attiyah, ale ten, gdy wreszcie ruszył na trasę, rozbił się już po 7 kilometrach jazdy po uderzeniu w drzewo. Wiele minut później zjechał bocznymi drogami na metę i ruszył w kierunku bazy.
Z drugm czasem na mecie zameldował się Adam Małysz, który na oesie stracił do Hołka niecałe 2 minuty. Trzeci czas wywalczył Martin Kaczmarski, który tym samym awansował do czołowej trójki rajdu. Nieco wolniejsza jazda spowodowała spadek Marka Dąbrowskiego na 4. miejsce.

Po bardzo dobrym występie na OS2 (10. czas) awaria zatrzymała Piotra Beaupre na 158. kilometrze. Niedaleko mety, na 185. kilometrze trasy stanął również BMW Marcina Łukaszewskiego. Obaj kierowcy ostatecznie dotarli do mety - Łukaszewski ze stratą ponad 48 minut po zwycięzcy, a Beaupre - blisko półtorej godziny.
W grupie TH najlepszy czas wywalczył Piotr Białkowski, a w Open - Krzysztof Antończak. Cieżarówką, którą najszybciej osiągnęła linię mety była Tatra Szustkowskiego i Kazberuka.
W klasie motocykli OS3 zwyciężył Kuba Przygoński, który awansował na 2. miejsce w "generalce". Liderem pozostaje Adrien Mare. W klasie quadów prowadzi niezmiennie Kamil Wiśniewski.
W gronie kierowców rywalizujących w ramach Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych najlepszy czas osiągnął Piotr Gadomski, który wygrał również Grupę 1 +3000. W grupie 1 -3000 najlepszy czas osiągnął Arkadiusz Żukowski, a w Grupie 2 - Tomasz Stokłosa.
MM, fot. Mariusz Bodnar

Martin Kaczmarski: Auto sprawowało się super. Mamy najlepszych mechaników na świecie, dlatego spokojnie dojechaliśmy do mety, choć trudy dzisiejszego rajdu mocno odczuwa mój organizm. Po drugiej pętli, kiedy trasę przejechało już dużo samochodów, porobiły się koleiny i wyboje.
Paweł Oleszczak: Podróżujemy z problemami, ale bezpiecznie. Niestety borykamy się z naszą skrzynią biegów, która przed rajdem sprawowała się bez zarzutu, a teraz przegrzewa się, gubi biegi... To powoduje, że musimy zwalniać, by ją schłodzić. Nie możemy jechać swoim tempem, ale to nie oznacza, że zamierzamy się poddać – jesteśmy już w Szczecinie, a jutro jedziemy dalej! Dzisiejsze oesy mocno dały nam w kość – w sensie bardzo dosłownym. Razem z Maćkiem jesteśmy cali poobijani, bolą mnie wszystkie mięśnie. To była bardzo wymagająca, wyboista trasa. Dopiero przy drugim przejeździe jechało nam się nieco lepiej.
Piotr Beaupre: Dziś maleńka awaria wygrała z nami i zabrała marzenia o dobrym wyniku. Urwał się nam pasek klinowy, który wymieniliśmy na nowy wczoraj na serwisie przed startem do prologu. Pasek zmieniamy zawsze przed rajdem i w zależności od ilości dni nawet dwa razy dziennie. Nie pomogło - ciężki piasek dostał się koło amortyzatorów do komory silnika i wcisnął się pod pasek klinowy, aż w końcu go przetarł! Pierwszy raz w moim sportowym życiu. Znowu słowa pochwały dla organizatora. 200-kilometrowy odcinek był bardzo ciekawy, szybki, pełen dobrze opisanych niespodzianek - naprawdę super! A my pomoimo awarii dziś normalnie lub nienormalnie zakończyliśmy rajd i jesteśmy na 20. miejscu w generalce. To świadczy o tym, jak szybko jechaliśmy ten drugi odcinek. Myślę, że gdyby nie ten pech z paskiem, bylibyśmy dziś na koniec dnia koło 6-7. pozycji w generalce. Jutro jedziemy, żeby trenować, a przede wszystkim jechać szybko. Zamierzam jechać naprawdę szybko, bo nie mamy już nic do stracenia.

Adam Małysz: Zajmujemy drugie miejsce i jesteśmy bardzo zadowoleni. My lubimy takie trudne tereny, ciężkie i piaszczyste z dużą liczbą dziur. Zawsze, gdy jest ciężko to kręcimy dobre czasy. Jutro będzie więcej płaskiego pomiędzy drzewami i tam też będziemy walczyć o jak najwyższą pozycję.
Marek Dąbrowski: Pierwsza pętla poszła nam bardzo dobrze, pojechaliśmy swoim tempem i zrealizowaliśmy założenia. Później niestety w wyniku awarii straciliśmy drugi bieg i bardzo ciężko było pokonywać piaszczyste partie kręcąc przy tym odpowiednie czasy. Pozytywne jest to, że utrzymaliśmy czwarta pozycję, a jest jeszcze jeden rajdowy dzień, gdzie możemy powalczyć o coś więcej.
Tadek Błażusiak: Dojeżdżaliśmy do zakrętu, wcisnąłem pedał hamulca, ale nic się nie wydarzyło. Teoretycznie mogliśmy pojechać prosto, ale było tam bardzo dużo kurzu i nie chcieliśmy ryzykować. Skręciłem gwałtownie i obróciło nam auto na dach. Wielka szkoda, bo do chwili tej przygody zajmowaliśmy dobre miejsce, wjeżdżaliśmy się coraz bardziej w auto i nabieraliśmy tempa. Jutro pojedziemy wyłącznie treningowo.
Robin Szustkowski: Było bardzo wąsko i wyboiście. Wielokrotnie musieliśmy mocno hamować przed ostrymi, ślepymi zakrętami. Kilka razy poczułem teren w karku i kręgosłupie, ale z tym się trzeba liczyć. Bardzo cieszy nas to, że udaje nam się trzymać mocne tempo. Początkowo nie widziałem dużej różnicy w prowadzeniu tej i poprzedniej Tatry. Poczułem ją dopiero kiedy popatrzyłem na licznik i okazało się, że jedziemy znacznie szybciej niż zazwyczaj.
Jarek Kazberuk: Organizatorzy, przygotowując trasę z pewnością nie pomyśleli, że będą tu jeździć tak wysokie samochody. Po prologu mieliśmy 32 sekundy straty do Grzegorza Barana. Dałem Robinowi zadanie, że ma dogonić Mana po 10 kilometrach. Udało mu się wyprzedzić ich po jedenastu. Jedziemy po tytuł mistrzów Polski.
Baja Poland 2014 - wyniki OS3 (FIA):
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 107 | Hołowczyc/Panseri Mini All4Racing |
T1 2 |
1 1 |
2h11:35.0 | |
2 | 105 | Małysz/Marton Toyota Hilux Overdrive |
T1 2 |
2 2 |
2h13:18.0 | 1:43.0 1:43.0 |
3 | 106 | Kaczmarski/Suominen Mini All4Racing |
T1 2 |
3 3 |
2h14:18.0 | 2:43.0 1:00.0 |
4 | 108 | Ten Brinke/Colsoul Toyota Hilux Overdrive |
T1 1 |
4 1 |
2h16:43.0 | 5:08.0 2:25.0 |
5 | 101 | Vasilyev/Zhiltsow Mini All4Racing |
T1 2 |
5 4 |
2h17:55.0 | 6:20.0 1:12.0 |
6 | 103 | Dąbrowski/Czachor Toyota Hilux Overdrive |
T1 1 |
6 2 |
2h18:17.0 | 6:42.0 0:22.0 |
7 | 104 | Zapletal/Marton H3 EVO VII |
T1 2 |
7 5 |
2h23:53.0 | 12:18.0 5:36.0 |
8 | 111 | Schott/TBA Mini All4Racing |
T1 2 |
8 6 |
2h33:26.0 | 21:51.0 9:33.0 |
9 | 110 | Sazanóv/Sakhimov Hummer H3 EVO |
T1 1 |
9 3 |
2h34:58.0 | 23:23.0 1:32.0 |
10 | 116 | Molgo/Jandrowicz Nissan Navara D22 |
T1 1 |
10 4 |
2h36:05.0 | 24:30.0 1:07.0 |
11 | 126 | Ouředníček/Vaculik H3 EVO I |
T1 1 |
11 5 |
2h37:20.0 | 25:45.0 1:15.0 |
12 | 129 | Hagodi Klement Mosquito Yamaha |
2h38:30.0 | 26:55.0 1:10.0 |
||
13 | 109 | Fazekas/Horn BMW X6 RR |
T1 2 |
12 7 |
2h44:11.0 | 32:36.0 5:41.0 |
14 | 125 | Oleszczak/Chełmicki Land Rover Discovery 3 |
T1 1 |
13 6 |
2h49:35.0 | 38:00.0 5:24.0 |
15 | 122 | Aundzijonis/Paskevicius Toyota FJ Cruiser |
T1 1 |
14 7 |
2h55:36.0 | 44:01.0 6:01.0 |
16 | 136 | Ulrich/Ulrichova Ford F150 SVT Raptor |
T2 1 |
1 8 |
2h56:16.0 | 44:41.0 0:40.0 |
17 | 114 | Novikov/Novikov G-Force Proto New Line |
T1 1 |
15 9 |
2h57:41.0 | 46:06.0 1:25.0 |
18 | 118 | Łukaszewski/Duhanik-Persson BMW GPR Seria 1 |
T1 2 |
16 8 |
3h00:13.0 | 48:38.0 2:32.0 |
19 | 138 | Podkalicka/Binaś Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
2 9 |
3h01:23.0 | 49:48.0 1:10.0 |
20 | 133 | Sebestyen/Bognar Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
3 10 |
3h07:58.0 | 56:23.0 6:35.0 |
21 | 121 | Juknevicius/Duoba Toyota Hilux |
T1 1 |
17 10 |
3h08:54.0 | 57:19.0 0:56.0 |
22 | 130 | Rudskoy/Zagrodnyuk Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
4 11 |
3h09:33.0 | 57:58.0 0:39.0 |
23 | 137 | Jankowska/Jankowski Nissan Navara D40 |
T2 2 |
5 12 |
3h12:32.0 | 1h00:57.0 2:59.0 |
24 | 131 | Saeidan/Lichtleuchter Toyota Land Cruiser 155 |
T2 2 |
6 13 |
3h25:29.0 | 1h13:54.0 12:57.0 |
25 | 128 | Gharib/Mauer Land Rover Defender |
T3 2 |
1 14 |
3h32:15.0 | 1h20:40.0 6:46.0 |
26 | 112 | Beaupre/Lisicki BMW X3 CC |
T1 2 |
18 15 |
3h39:25.0 | 1h27:50.0 7:10.0 |
27 | 134 | Lechowicz/Solecki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
7 16 |
3h57:27.0 | 1h45:52.0 18:02.0 |
28 | 135 | Piec/Prochacki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
8 17 |
4h17:42.0 | 2h06:07.0 20:15.0 |
Baja Poland 2014 - generalka po OS1-2-3 (FIA):
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas (z karą) | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 107 | Hołowczyc/Panseri Mini All4Racing |
T1 2 |
1 1 |
4h28:39.6 |
|
2 | 105 | Małysz/Marton Toyota Hilux Overdrive |
T1 2 |
2 2 |
4h33:28.5 |
4:48.9 4:48.9 |
3 | 106 | Kaczmarski/Suominen Mini All4Racing |
T1 2 |
3 3 |
4h37:03.4 |
8:23.8 3:34.9 |
4 | 103 | Dąbrowski/Czachor Toyota Hilux Overdrive |
T1 1 |
4 1 |
4h38:48.4 |
10:08.8 1:45.0 |
5 | 108 | Ten Brinke/Colsoul Toyota Hilux Overdrive |
T1 1 |
5 2 |
4h40:51.3 |
12:11.7 2:02.9 |
6 | 101 | Vasilyev/Zhiltsow Mini All4Racing |
T1 2 |
6 4 |
4h43:17.1 |
14:37.5 2:25.8 |
7 | 110 | Sazanóv/Sakhimov Hummer H3 EVO |
T1 1 |
7 3 |
5h11:33.0 |
42:53.4 28:15.9 |
8 | 111 | Schott/TBA Mini All4Racing |
T1 2 |
8 5 |
5h13:13.8 |
44:34.2 1:40.8 |
9 | 116 | Molgo/Jandrowicz Nissan Navara D22 |
T1 1 |
9 4 |
5h14:03.3 |
45:23.7 0:49.5 |
10 | 126 | Ouředníček/Vaculik H3 EVO I |
T1 1 |
10 5 |
5h16:29.4 |
47:49.8 2:26.1 |
11 | 104 | Zapletal/Marton H3 EVO VII |
T1 2 |
11 6 |
5h19:00.4 |
50:20.8 2:31.0 |
12 | 109 | Fazekas/Horn BMW X6 RR |
T1 2 |
12 7 |
5h29:25.6 |
1h00:46.0 10:25.2 |
13 | 114 | Novikov/Novikov G-Force Proto New Line |
T1 1 |
13 6 |
5h29:36.7 |
1h00:57.1 0:11.1 |
14 | 125 | Oleszczak/Chełmicki Land Rover Discovery 3 |
T1 1 |
14 7 |
5h50:43.9 |
1h22:04.3 21:07.2 |
15 | 136 | Ulrich/Ulrichova Ford F150 SVT Raptor |
T2 1 |
1 8 |
5h55:28.6 |
1h26:49.0 4:44.7 |
16 | 122 | Aundzijonis/Paskevicius Toyota FJ Cruiser |
T1 1 |
15 9 |
6h00:09.4 |
1h31:29.8 4:40.8 |
17 | 138 | Podkalicka/Binaś Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
2 8 |
6h00:23.8 |
1h31:44.2 0:14.4 |
18 | 130 | Rudskoy/Zagrodnyuk Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
3 9 |
6h04:00.8 |
1h35:21.2 3:37.0 |
19 | 118 | Łukaszewski/Duhanik-Persson BMW GPR Seria 1 |
T1 2 |
16 10 |
6h10:15.4 |
1h41:35.8 6:14.6 |
20 | 112 | Beaupre/Lisicki BMW X3 CC |
T1 2 |
17 11 |
6h13:23.7 |
1h44:44.1 3:08.3 |
21 | 137 | Jankowska/Jankowski Nissan Navara D40 |
T2 2 |
4 12 |
6h24:31.0 |
1h55:51.4 11:07.3 |
22 | 131 | Saeidan/Lichtleuchter Toyota Land Cruiser 155 |
T2 2 |
5 13 |
6h28:21.4 |
1h59:41.8 3:50.4 |
23 | 133 | Sebestyen/Bognar Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
6 14 |
6h30:59.4 1:00.0 |
2h02:19.8 2:38.0 |
24 | 121 | Juknevicius/Duoba Toyota Hilux |
T1 1 |
18 10 |
6h46:47.1 |
2h18:07.5 15:47.7 |
25 | 129 | Hagodi Klement Mosquito Yamaha |
6h57:18.6 |
2h28:39.0 10:31.5 |
||
26 | 128 | Gharib/Mauer Land Rover Defender |
T3 2 |
1 15 |
7h23:38.4 8:00.0 |
2h54:58.8 26:19.8 |
27 | 134 | Lechowicz/Solecki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
7 16 |
7h43:56.1 6:00.0 |
3h15:16.5 20:17.7 |
28 | 135 | Piec/Prochacki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
8 17 |
12h26:36.7 |
7h57:57.1 4h42:40.6 |
Baja Poland 2014 - wyniki OS3 (RMPST/CEZ)
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 107 | Hołowczyc/Panseri Mini All4Racing |
T1 2 |
1 1 |
2h11:35.0 | |
2 | 106 | Kaczmarski/Suominen Mini All4Racing |
T1 2 |
2 2 |
2h14:18.0 | 2:43.0 2:43.0 |
3 | 104 | Zapletal/Marton H3 EVO VII |
T1 2 |
3 3 |
2h23:53.0 | 12:18.0 9:35.0 |
4 | 111 | Schott/TBA Mini All4Racing |
2h33:26.0 | 21:51.0 9:33.0 |
||
5 | 110 | Sazanóv/Sakhimov Hummer H3 EVO |
T1 1 |
4 1 |
2h34:58.0 | 23:23.0 1:32.0 |
6 | 116 | Molgo/Jandrowicz Nissan Navara D22 |
T1 1 |
5 2 |
2h36:05.0 | 24:30.0 1:07.0 |
7 | 126 | Ouředníček/Vaculik H3 EVO I |
T1 1 |
6 3 |
2h37:20.0 | 25:45.0 1:15.0 |
8 | 129 | Hagodi Klement Mosquito Yamaha |
T3 2 |
1 4 |
2h38:30.0 | 26:55.0 1:10.0 |
9 | 209 | Białkowski/Momot H3 EVO III |
TH |
1 |
2h46:13.0 | 34:38.0 7:43.0 |
10 | 125 | Oleszczak/Chełmicki Land Rover Discovery 3 |
T1 1 |
7 4 |
2h49:35.0 | 38:00.0 3:22.0 |
11 | 201 | Szwagrzyk/Wikowicz Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
1 5 |
2h52:52.0 | 41:17.0 3:17.0 |
12 | 136 | Ulrich/Ulrichova Ford F150 SVT Raptor |
T2 1 |
2 5 |
2h56:16.0 | 44:41.0 3:24.0 |
13 | 218 | Antończak/Mańkowski Jeep Wrangler |
Open |
1 |
2h57:34.0 | 45:59.0 1:18.0 |
14 | 118 | Łukaszewski/Duhanik-Persson BMW GPR Seria 1 |
T1 2 |
8 6 |
3h00:13.0 | 48:38.0 2:39.0 |
15 | 138 | Podkalicka/Binaś Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
3 7 |
3h01:23.0 | 49:48.0 1:10.0 |
16 | 206 | Sawicki/Kostołowski Toyota Land Cruiser 120 |
T2 2 |
4 8 |
3h03:35.0 | 52:00.0 2:12.0 |
17 | 133 | Sebestyen/Bognar Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
5 9 |
3h07:58.0 | 56:23.0 4:23.0 |
18 | 137 | Jankowska/Jankowski Nissan Navara D40 |
T2 2 |
6 10 |
3h12:32.0 | 1h00:57.0 4:34.0 |
19 | 212 | Mazur/Włoch Mitsubishi Pajero |
TH |
2 |
3h14:22.0 | 1h02:47.0 1:50.0 |
20 | 204 | Więcławek/Więcławek Mitsubishi Pajero Turbo |
T2 2 |
7 11 |
3h17:12.0 | 1h05:37.0 2:50.0 |
21 | 301 | Szustkowski/Kazberuk/Skrobanek Tatra Jamal T163 |
Gość |
1 |
3h17:31.0 | 1h05:56.0 0:19.0 |
22 | 216 | Kosińska/Derengowski Nissan Patrol |
Open |
2 |
3h25:05.0 | 1h13:30.0 7:34.0 |
23 | 208 | Łyżwa/Kołasiński Range Rover |
TH |
3 |
3h40:37.0 | 1h29:02.0 15:32.0 |
24 | 219 | Biegun/Kujawa Nissan Patrol |
Open |
3 |
3h54:52.0 | 1h43:17.0 14:15.0 |
25 | 134 | Lechowicz/Solecki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
8 12 |
3h57:27.0 | 1h45:52.0 2:35.0 |
26 | 135 | Piec/Prochacki Nissan Navara D40 |
T2 1 |
9 6 |
4h17:42.0 | 2h06:07.0 20:15.0 |
Baja Poland 2014 - generalka po OS1-2-3 (RMPST/CEZ)
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas (z karą) | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 107 | Hołowczyc/Panseri Mini All4Racing |
T1 2 |
1 1 |
4h28:39.6 |
|
2 | 106 | Kaczmarski/Suominen Mini All4Racing |
T1 2 |
2 2 |
4h37:03.4 |
8:23.8 8:23.8 |
3 | 110 | Sazanóv/Sakhimov Hummer H3 EVO |
T1 1 |
3 1 |
5h11:33.0 |
42:53.4 34:29.6 |
4 | 111 | Schott/TBA Mini All4Racing |
5h13:13.8 |
44:34.2 1:40.8 |
||
5 | 116 | Molgo/Jandrowicz Nissan Navara D22 |
T1 1 |
4 2 |
5h14:03.3 |
45:23.7 0:49.5 |
6 | 126 | Ouředníček/Vaculik H3 EVO I |
T1 1 |
5 3 |
5h16:29.4 |
47:49.8 2:26.1 |
7 | 104 | Zapletal/Marton H3 EVO VII |
T1 2 |
6 3 |
5h19:00.4 |
50:20.8 2:31.0 |
8 | 209 | Białkowski/Momot H3 EVO III |
TH |
1 |
5h34:16.0 |
1h05:36.4 15:15.6 |
9 | 125 | Oleszczak/Chełmicki Land Rover Discovery 3 |
T1 1 |
7 4 |
5h50:43.9 |
1h22:04.3 16:27.9 |
10 | 201 | Szwagrzyk/Wikowicz Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
1 4 |
5h53:56.7 |
1h25:17.1 3:12.8 |
11 | 136 | Ulrich/Ulrichova Ford F150 SVT Raptor |
T2 1 |
2 5 |
5h55:28.6 |
1h26:49.0 1:31.9 |
12 | 218 | Antończak/Mańkowski Jeep Wrangler |
Open |
1 |
5h58:27.3 |
1h29:47.7 2:58.7 |
13 | 138 | Podkalicka/Binaś Mitsubishi Pajero |
T2 2 |
3 5 |
6h00:23.8 |
1h31:44.2 1:56.5 |
14 | 118 | Łukaszewski/Duhanik-Persson BMW GPR Seria 1 |
T1 2 |
8 6 |
6h10:15.4 6h10:15.4 |
1h41:35.8 9:51.6 |
15 | 206 | Sawicki/Kostołowski Toyota Land Cruiser 120 |
T2 2 |
4 7 |
6h16:29.6 |
1h47:50.0 6:14.2 |
16 | 204 | Więcławek/Więcławek Mitsubishi Pajero Turbo |
T2 2 |
5 8 |
6h21:55.6 |
1h53:16.0 5:26.0 |
17 | 137 | Jankowska/Jankowski Nissan Navara D40 |
T2 2 |
6 9 |
6h23:31.0 |
1h54:51.4 1:35.4 |
18 | 133 | Sebestyen/Bognar Toyota Land Cruiser 200 |
T2 2 |
7 10 |
6h30:59.4 1:00.0 |
2h02:19.8 7:28.4 |
19 | 301 | Szustkowski/Kazberuk/Skrobanek Tatra Jamal T163 |
Gość |
1 |
6h35:51.6 |
2h07:12.0 4:52.2 |
20 | 216 | Kosińska/Derengowski Nissan Patrol |
Open |
2 |
6h52:43.8 |
2h24:04.2 16:52.2 |
21 | 129 | Hagodi Klement Mosquito Yamaha |
T3 2 |
1 11 |
6h57:18.6 |
2h28:39.0 4:34.8 |
22 | 219 | Biegun/Kujawa Nissan Patrol |
Open |
3 |
7h37:34.5 3:00.0 |
3h08:54.9 40:15.9 |
23 | 134 | Lechowicz/Solecki Nissan Navara D40 |
T2 2 |
8 12 |
7h43:56.1 6:00.0 |
3h15:16.5 6:21.6 |
24 | 212 | Mazur/Włoch Mitsubishi Pajero |
TH |
2 |
8h18:33.2 2h00:00.0 |
3h49:53.6 34:37.1 |
25 | 302 | Ardavicus/Nikhizev/Kozlovsky Tatra T815 |
Gość |
2 |
11h43:28.5 |
7h14:48.9 3h24:55.3 |
26 | 208 | Łyżwa/Kołasiński Range Rover |
TH |
3 |
11h49:29.0 |
7h20:49.4 6:00.5 |
27 | 303 | Baran/Grot Mercedes Unimog |
Gość |
3 |
11h55:40.9 |
7h27:01.3 6:11.9 |
28 | 135 | Piec/Prochacki Nissan Navara D40 |
T2 1 |
9 6 |
12h26:36.7 |
7h57:57.1 30:55.8 |
Baja Poland 2014 - wyniki OS3 (FIM)
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 4 | Przygoński Jakub |
1 |
1 |
2h13:52 | |
2 | 2 | Mare Adrien Yamaha YZ 450 |
1 |
2 |
2h23:07 | 9:15 9:15 |
3 | 1 | Rusou Alessandro Yamaha YZ 450 |
1 |
3 |
2h29:25 | 15:33 6:18 |
4 | 5 | Krasuski Piotr KTM EXC |
1 |
4 |
2h30:37 | 16:45 1:12 |
5 | 7 | Wiśniewski Kamil Yamaha Raptor |
2 |
1 |
2h42:24 | 28:32 11:47 |
6 | 8 | Zych Zbigniew Yamaha Raptor 700 |
2 |
2 |
2h44:38 | 30:46 2:14 |
7 | 6 | Giroud Alexandre Yamaha 450 R |
2 |
3 |
2h56:53 | 43:01 12:15 |
Baja Poland 2014 - generalka po OS1-2-3 (FIM)
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas (z karą) | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Mare Adrien Yamaha YZ 450 |
1 |
1 |
4h52:44.6 |
|
2 | 4 | Przygoński Jakub |
1 |
2 |
4h56:37.4 |
3:52.8 3:52.8 |
3 | 5 | Krasuski Piotr KTM EXC |
1 |
3 |
5h07:52.0 2:00.0 |
15:07.4 11:14.6 |
4 | 7 | Wiśniewski Kamil Yamaha Raptor |
2 |
1 |
5h25:42.9 |
32:58.3 17:50.9 |
5 | 8 | Zych Zbigniew Yamaha Raptor 700 |
2 |
2 |
5h30:03.8 |
37:19.2 4:20.9 |
6 | 6 | Giroud Alexandre Yamaha 450 R |
2 |
3 |
5h41:17.1 |
48:32.5 11:13.3 |
7 | 1 | Rusou Alessandro Yamaha YZ 450 |
1 |
4 |
8h51:22.7 15:00.0 |
3h58:38.1 3h10:05.6 |
Baja Poland 2014 - wyniki po OS1 (RPPST - Rajdowy Puchar Polski Samochodów Terenowych)
Baja Poland 2014 - wyniki po OS1 (PPRB - Puchar Polski w Rajdach Baja)
Poz. | Nr | Zespół Samochód | Grupa Klasa | Poz. gr./kl. | Czas | Str. lid./pop. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 505 | Szymkowski Pawel KTM EXC |
Grupa M |
1 |
2h 19:01 | |
2 | 507 | Giemza Maciej KTM 525 EXC-F |
Grupa M |
2 |
2h 19:26 | 0:25 0:25 |
3 | 506 | Tomiczek Adam KTM EXC |
Grupa M |
3 |
2h 23:35 | 4:34 4:09 |
4 | 501 | Kałużny Sebastian Husaberg EF 450 |
Grupa M |
4 |
2h 28:37 | 9:36 5:02 |
5 | 5 | Krasuski Piotr KTM EXC |
Grupa M |
5 |
2h 30:37 | 11:36 2:00 |
6 | 511 | Wlkowicz Tomasz KTM EXC 450 |
Grupa M |
6 |
2h 31:12 | 12:11 0:35 |
7 | 503 | Żukowski Michał KTM EXC 500 |
Grupa M |
7 |
2h 32:46 | 13:45 1:34 |
8 | 515 | Albinowski Maciej Yamaha Raptor 700 |
Quady Q2 |
1 1 |
2h 38:36 | 19:35 5:50 |
9 | 517 | Wojtasik Mariusz Suzuki LTR 450 |
Quady Q2 |
2 2 |
2h 40:01 | 21:00 1:25 |
10 | 514 | Bernat Arkadiusz Cam Am ds450 |
Quady Q2 |
3 3 |
2h 43:09 | 24:08 3:08 |
11 | 8 | Zych Zbigniew Yamaha Raptor 700 |
Quady Q2 |
4 4 |
2h 44:38 | 25:37 1:29 |
12 | 502 | Sziller Piotr Honda CRF 450 |
Grupa M |
8 |
2h 51:49 | 32:48 7:11 |
13 | 529 | Ceklarz Piotr Can-Am |
Quady Q4 |
5 1 |
3h 00:22 | 41:21 8:33 |
14 | 509 | Zoll MIchał KTM EXC 450 |
Grupa M |
9 |
3h 03:19 | 44:18 2:57 |
15 | 533 | Pieron Andrzej Cam Am Renegade |
Quady Q4 |
6 2 |
3h 06:01 | 47:00 2:42 |
16 | 532 | Kusy Remigiusz Polaris Scrambler |
Quady Q4 |
7 3 |
3h 06:50 | 47:49 0:49 |
17 | 525 | Szymczak Łukasz Cam Am Outlander |
Quady Q4 |
8 4 |
3h 06:53 | 47:52 0:03 |
18 | 504 | Błański Artur Yamaha YZ 450 F |
Grupa M |
10 |
3h 11:34 | 52:33 4:41 |
19 | 510 | Radzikowski Zbugniew KTM EXC 450 |
Grupa M |
11 |
3h 15:19 | 56:18 3:45 |
20 | 521 | Wiśniewski Tadeusz Can Am Renegade |
Quady Q4 |
9 5 |
3h 17:13 | 58:12 1:54 |
21 | 524 | Kojtych Robert Cam Am Renegade |
Quady Q4 |
10 6 |
3h 37:13 | 1h 18:12 20:00 |
22 | 531 | Kozicki Tomasz Cam Am Outlander |
Quady Q4 |
11 7 |
3h 38:05 | 1h 19:04 0:52 |
23 | 528 | Brzeziński Grzegorz Can Am Renegade |
Quady Q4 |
12 8 |
3h 40:56 | 1h 21:55 2:51 |
24 | 512 | Kmieć Zbigniew KTM EXC |
Grupa M |
12 |
4h 02:18 | 1h 43:17 21:22 |
25 | 530 | Domino Dominik Polaris Sportsmann |
Grupa M Q4 |
13 9 |
4h 10:34 | 1h 51:33 8:16 |
26 | 508 | Piątek Jakub KTM EXC 450 |
Grupa M |
14 |
8h 00:00 | 5h 40:59 3h 49:26 |