TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Audi SQ5 TDI exclusive concept to luksusowa odmiana modelu SQ5 TDI - zaprezentowanego w czerwcu tego roku - stworzona przez stylistów z oddziału quattro GmbH.
Powstanie zaledwie 50 sztuk SQ5 TDI exclusive, które wejdzie do sprzedaży w przyszłym roku w cenie 92 000 euro (w Niemczech). Dla porównania, „zwykła” wersja SQ5 TDI będzie kosztowała 58 500 euro. Skąd taka różnica w cenie? Producent tłumaczy ją ekskluzywnym wyposażeniem obejmującym m.in. lakier nadwozia Aral Blue, cztery końcówki układu wydechowego, reflektory ksenonowe ze światłami LED DRL, tapicerkę skórzaną najwyższej jakości, a także sportową kierownicę i ekskluzywne detale wykończeniowe wnętrza przeszyte białymi nićmi. Za ponad 30 000 euro, które klient musi dopłacić w stosunku do wersji bez oznaczenia „exclusive”, spodziewaliśmy się jednak czegoś więcej.
Na przykład mocniejszego silnika. Ten pracujący pod maską modelu exclusive spełni co prawda wymagania 99% kierowców, ale taki sam motor znajduje się w tańszym SQ5 TDI.
Mowa o jednostce 3,0 TDI z podwójnym turbodoładowaniem generującej moc 313 KM i maksymalny moment obrotowy 650 Nm w zakresie od 1450 do 2800 obr/min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy i rozwija maksymalną prędkość 250 km/h. Zużycie paliwa wynosi średnio 7,2 l na 100 km. Moc trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem ośmiobiegowej skrzyni tiptronic.
Prezentacja Audi SQ5 TDI exclusive koncept odbędzie się na targach w Paryżu.
Info: Mototarget.pl
Powstanie zaledwie 50 sztuk SQ5 TDI exclusive, które wejdzie do sprzedaży w przyszłym roku w cenie 92 000 euro (w Niemczech). Dla porównania, „zwykła” wersja SQ5 TDI będzie kosztowała 58 500 euro. Skąd taka różnica w cenie? Producent tłumaczy ją ekskluzywnym wyposażeniem obejmującym m.in. lakier nadwozia Aral Blue, cztery końcówki układu wydechowego, reflektory ksenonowe ze światłami LED DRL, tapicerkę skórzaną najwyższej jakości, a także sportową kierownicę i ekskluzywne detale wykończeniowe wnętrza przeszyte białymi nićmi. Za ponad 30 000 euro, które klient musi dopłacić w stosunku do wersji bez oznaczenia „exclusive”, spodziewaliśmy się jednak czegoś więcej.
Na przykład mocniejszego silnika. Ten pracujący pod maską modelu exclusive spełni co prawda wymagania 99% kierowców, ale taki sam motor znajduje się w tańszym SQ5 TDI.
Mowa o jednostce 3,0 TDI z podwójnym turbodoładowaniem generującej moc 313 KM i maksymalny moment obrotowy 650 Nm w zakresie od 1450 do 2800 obr/min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy i rozwija maksymalną prędkość 250 km/h. Zużycie paliwa wynosi średnio 7,2 l na 100 km. Moc trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem ośmiobiegowej skrzyni tiptronic.
Prezentacja Audi SQ5 TDI exclusive koncept odbędzie się na targach w Paryżu.
Info: Mototarget.pl