Błoto, kałuże, koleiny i podmokły grunt. Tak w skrócie można scharakteryzować pierwszy, liczący zaledwie 50 km odcinek specjalny Silk Way Rally. Warunki te znakomcie odpowiadały Arkowi Lindnerowi, który jako jedyny w stawce kierowca quada z napędem  4x4 dojechał do mety pierwszego etapu rajdu na znakomitej 12. pozycji w klasie motocykli i jako pierwszy w klasie ATV. Trzeci czas odnotował Rafał Sonik, który komentował na mecie: – Zacząłem ścigać się w cross-country, bo nie lubię błota, a dziś tajga zaserwowała nam błotne kąpiele!

Jak sama nazwa wskazuje XVII edycja Bałtowskich Bezdroży Dragon Winch będzie prowadziła Tropami Szakala. Wielu z Was się pewnie zastanawia co to właściwie Szakal i co oznacza, że rajd będzie kierował jego Tropami? Już śpieszymy z wyjaśnieniami.

Ogromnym sukcesem zakończył się udział duetu Marcin Łukaszewski-Pavel Emelin w rajdzie Ładoga Trophy w Rosji. Po siedmiu dniach rywalizacji w ekstremalnych warunkach, polsko-rosyjska załoga wygrała ten najtrudniejszy rajd przeprawowy świata w klasie PROTO. Co więcej, Wojciech Antoniuk i Sebastian Klonowski zajęli 2. miejsce w klasie ATV Special.

W długi czerwcowy weekend 21-23 czerwca Wisłą zawładnęły pojazdy off-roadowe. Zarówno w piątek, jak i w sobotę na wiślańskim rynku było gwarno, kolorowo i bardzo kobieco. Wszystko za sprawą III edycji „Women’s Challenge 4x4” – najbardziej kobiecego rajdu off-road w Polsce, na starcie którego stanęło kilkadziesiąt kobiet z całego kraju.

40 lat temu w austriackim Graz rozpoczęła się (trwająca do dziś) produkcja samochodu, który z czasem stał się ikoną off-roadu zjednującą rzesze fanów na całym świecie. Ponadczasowa sylwetka i niepowtarzalne, kanciaste kształty karoserii, a przede wszystkim nieprzeciętne właściwości terenowe uczyniły z Mercedesa Klasy G legendę za życia, której wróży się jeszcze wiele lat motoryzacyjnej kariery. Dla uczczenia okrągłej rocznicy Narodzin Gelendy, jej miłośnicy skupieni w Stowarzyszeniu Mercedes Off Road Club „M-ORC” zapraszają na ogólnopolski Zlot Miłośników Mercedesa Klasy G, który w dniach 16-18 sierpnia odbędzie się na terenie Dolnego Śląska.

Dwa nowe samochody – terenowy Ford F-150 EVO oraz klasyczne Porsche 911 – będą stanowiły środek do osiągnięcia ambitnych celów, jakie w roku 2019 postawił przed swoim zespołem Paweł Molgo – szef NAC Rally Team. Trzykrotny triumfator Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych i zwycięzca maratonu Africa Eco Race w klasie aut seryjnych planuje w tegorocznym sezonie powalczyć między innymi o tytuł mistrza Europy Środkowej oraz wysoką lokatę na mecie klasycznego Rajdu Safari.