Toyota Terratrek z nowymi partnerami

TTpartnerzyOpolski zespół Toyota Terratrek podpisał właśnie umowy sponsorskie z trzema dużymi partnerami. Dzięki temu team, odliczający już dni do startu w Silk Way Rally (wcześniej pojawi się jeszcze na Baja Carpathia) rośnie w siłę. 

ZOBACZ TAKŻE: Toyota Terratrek Team – cel strategiczny: Dakar 2012 | GREAT ESCAPE RALLY - ORGANIZATOR ZABIJA PASJĘ ŚCIGANIA

Pierwszym partnerem jest Ruukki Polska. Firma ta, należąca do fińskiego koncernu Ruukki, jest znanym w Polsce producentem i dostawcą rozwiązań budowlanych i inżynieryjnych opartych na stali. Oferowane przez firmę konstrukcje stalowe oraz szeroka gama obudów ściennych i dachowych wraz z akcesoriami pozwala na szybką i prostą realizację inwestycji budowlanych, szczególnie obiektów przemysłowych i komercyjnych. Zespół będzie jeździł w barwach RUUKKI do końca tego roku. Trwają już jednak rozmowy nad współpracą długoterminową. W końcu stal i samochody mają ze sobą dużo wspólnego.

Drugim partnerem teamu została firma MARTES SPORT. Producent i importer odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych tak renomowanych marek jak Arena, Colmar, HI-TEC, Iguana, Magnum oraz NIKE-akcesoria. Marką wspierającą został HI-TEC. Jak się można domyśleć, zespół TOYOTA TERRATREK będzie od teraz ubierany w profesjonalne sportowe stroje. Tu także trwają ustalenia co do długoterminowych działań. HI-TEC wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, dzięki czemu udział tego brandu w sportach ekstremalnych ma swoje uzasadnienie.

Trzecim partnerem jest LIBERTUM. Dynamicznie rozwijającą się firma budowlana specjalizująca się w obiektach kubaturowych i zarządzana przez zespół bardzo doświadczonych menadżerów. - Nie jest łatwo pozyskać partnerów, zwłaszcza dla nowej w Polsce dyscypliny sportu, jaką są szybkościowe rajdy terenowe – mówi Aleksander Sachanbiński, lider zespołu.

- Należy więc pamiętać, by postrzegać sport jako odmianę biznesu, oczywiście z ogromną dozą pasji i emocji. Szukając partnerów, konieczne jest przygotowanie własnej oferty w formie inwestycji dla potencjalnego sponsora. Z tego też powodu profesjonalne zarządzanie zespołem jest niezbędne dla osiągnięcia celu. Od początku tworzenia teamu TOYOTA TERRATREK wiadomym było, że ma być to zespół o solidnych podstawach, zarówno biznesowych, jak i sportowych. Teraz wiemy, że był to strzał w dziesiątkę. Rozpoczęta właśnie współpraca z naszymi nowymi partnerami pozwoli nam rozwijać zespół, to natomiast da możliwości do osiągania wymiernych korzyści z relacji sponsorskich. Mamy nadzieję, że tak wspaniałe firmy jak RUUKKI, HI-TEC i LIBERTUM zostaną z nami na kolejne lata i wspólnie będziemy mogli cieszyć się osiąganymi sukcesami.

Już wkrótce zespół pojawi się na 3 rundzie RMPST - Baja Carpathia w Stalowej Woli w nowym wizerunku rajdowym. 
TT