TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Zachodnie firmy tuningowe często chwalą się swoimi autorskimi propozycjami przeróbek samochodów, których zadaniem jest autopromocja własnej działalności. Na podobny pomysł wpadł łódzki Autotraper, firma niezapomnianego Maćka Majchrzaka, która zbudowała Jeepa Wranglera Autotraper Edition. Samochód zdążył już zostać gwiazdą mediów – w programie „Agromachina” TVN Tubo ścigał się z ogromnym traktorem firmy CASE.
Wrangler Autotrapera nie wstydzi się swoich korzeni – samochód pokrywa folia w niebiesko czerwone „Stars and Stripes”. Właśnie dzięki amerykańskiej fladze Jeep budzi duże zainteresowanie przechodniów. Do modyfikacji wybrano model z silnikiem wysokoprężnym 2,8 CRD o mocy 200 KM, który generuje 410 Nm momentu obrotowego.
Zawieszenie zostało przebudowane z wykorzystaniem zestawu N'th Degree firmy AEV, w skład którego wchodzą: sprężyny, amortyzatory Bilstein oraz elementy niezbędne do zachowania geometrii podwozia i układu kierowniczego. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na zwiększenie terenowej dzielności „Wrangla” – podniesienie samochodu o 3,5 cala (8,9 cm) przy jednoczesnym zastosowaniu 17-calowych kół Goss obutych w opony terenowe Maxxis Big Horn MT762 o średnicy 35 cali. Zmiany kół i elementów zawieszenia wymusiły rekalibrację systemów elektronicznych odpowiedzialnych za trakcję i hamowanie, a także zmianę ustawień automatycznej skrzyni biegów.
Tak przygotowany Wrangler bez problemu powinien sprostać trudom przepraw terenowych. Jeśli jednak któraś z przeszkód unieruchomi pojazd w bagnistym lub piaszczystym terenie, z pomocą przyjdzie elektryczna wyciągarka WARN 9,5TI przymocowana do zderzaka ARB. Tylny zderzak to z kolei konstrukcja belkowa, do której przytwierdzono koło zapasowe.
- Wrangler Autotraper Edition to pierwszy krok w modyfikacjach samochodów terenowych - mówi Tomasz Lamentowski, Szef Serwisu Doposażeń Autotrapera. - Moglibyśmy dołożyć jeszcze snorkel – czyli podwyższony wlot powietrza, bagażnik dachowy czy dodatkowe oświetlenie. Samochód powstawał w konkretnym celu – miał sprawnie i szybko przemieszczać się w terenie. Jednocześnie dobrana konfiguracja zapewnia bezproblemowe prowadzenie na asfalcie.
Wrangler Autotrapera nie wstydzi się swoich korzeni – samochód pokrywa folia w niebiesko czerwone „Stars and Stripes”. Właśnie dzięki amerykańskiej fladze Jeep budzi duże zainteresowanie przechodniów. Do modyfikacji wybrano model z silnikiem wysokoprężnym 2,8 CRD o mocy 200 KM, który generuje 410 Nm momentu obrotowego.
Zawieszenie zostało przebudowane z wykorzystaniem zestawu N'th Degree firmy AEV, w skład którego wchodzą: sprężyny, amortyzatory Bilstein oraz elementy niezbędne do zachowania geometrii podwozia i układu kierowniczego. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na zwiększenie terenowej dzielności „Wrangla” – podniesienie samochodu o 3,5 cala (8,9 cm) przy jednoczesnym zastosowaniu 17-calowych kół Goss obutych w opony terenowe Maxxis Big Horn MT762 o średnicy 35 cali. Zmiany kół i elementów zawieszenia wymusiły rekalibrację systemów elektronicznych odpowiedzialnych za trakcję i hamowanie, a także zmianę ustawień automatycznej skrzyni biegów.
Tak przygotowany Wrangler bez problemu powinien sprostać trudom przepraw terenowych. Jeśli jednak któraś z przeszkód unieruchomi pojazd w bagnistym lub piaszczystym terenie, z pomocą przyjdzie elektryczna wyciągarka WARN 9,5TI przymocowana do zderzaka ARB. Tylny zderzak to z kolei konstrukcja belkowa, do której przytwierdzono koło zapasowe.
- Wrangler Autotraper Edition to pierwszy krok w modyfikacjach samochodów terenowych - mówi Tomasz Lamentowski, Szef Serwisu Doposażeń Autotrapera. - Moglibyśmy dołożyć jeszcze snorkel – czyli podwyższony wlot powietrza, bagażnik dachowy czy dodatkowe oświetlenie. Samochód powstawał w konkretnym celu – miał sprawnie i szybko przemieszczać się w terenie. Jednocześnie dobrana konfiguracja zapewnia bezproblemowe prowadzenie na asfalcie.
Info: Mototarget.pl