TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Sportowo-luksusowy SUV Mercedesa doczekał się niewielkich zmian w wersji z rocznika modelowego 2011. Nieduże modyfikacje czekają również klasyka off-roadu - Mercedesa Klasy G.
ML63 AMG otrzymał nową maskę silnika z charakterystycznymi wybrzuszeniami, przyciemnione klosze reflektorów, skrywające biksenonowe lampy z funkcją active light oraz ciemne światła tylne, wykonane w technologii LED.
Szkoda, że specjaliści z AMG nie zdecydowali się na podniesienie mocy 6,3-litrowego silnika V8, choć trzeba przyznać, że 510 KM i 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego to wartości, które powinny zadowolić większość kierowców. Ten dość duży SUV przyspiesza bowiem od 0 do 100 km/h w 5 sekund i rozpędza się maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie).
Dr Thomas Weber, członek zarządu koncernu Daimler, potwierdził w jednym z wywiadów, iż w 2011 roku wolnossący silnik 6,3-litra AMG V8 zostanie zastąpiony przez zupełnie nową jednostkę V8 o pojemności 5,5-litra z systemem twin-turbo. Mniejsza pojemność skokowa pozwoli na uzyskanie mniejszego spalania i niższej emisji CO2. Technologia twin-turbo zadba z kolei o osiągi godne prawdziwego AMG.
Odświeżony Mercedes-Benz ML63 AMG jest już dostępny w sprzedaży w Europie. Ceny w Niemczech oscylują w granicach 105 000 Euro.
A skoro jesteśmy przy terenowych Mercedesach, waro wspomnieć o szykowanych zmianach w klasyku off-roadu - Mercedesie Klasy G.
Modyfikacje zostaną wprowadzone głównie w kabinie, która zostanie dostosowana do współczesnych trendów i poziomu jakości, jak również zostanie wyposażona we wszystkie nowinki Mercedesa. Z zewnątrz praca stylistów ma się ograniczyć jedynie do subtelnych poprawek.
Można się też spodziewać nowych jednostek w tym 5,5-litrowego silnika V8 z dwiema turbinami, który zapewni dostateczną ilość mocy przy mniejszym spalaniu w stosunku do poprzednika. Wersja G63 AMG planowana jest na rok 2012, podobnie jak mocniejsza odmiana wspomnianej jednostki V8. Wszystkie europejskie odmiany G-klasy będą teraz spełniały normę Euro 5. Samochód zostanie pokazany we wrześniu.
AK, Mototarget, fot. AMG, Daimler
(16/06/2010)
ML63 AMG otrzymał nową maskę silnika z charakterystycznymi wybrzuszeniami, przyciemnione klosze reflektorów, skrywające biksenonowe lampy z funkcją active light oraz ciemne światła tylne, wykonane w technologii LED.
Szkoda, że specjaliści z AMG nie zdecydowali się na podniesienie mocy 6,3-litrowego silnika V8, choć trzeba przyznać, że 510 KM i 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego to wartości, które powinny zadowolić większość kierowców. Ten dość duży SUV przyspiesza bowiem od 0 do 100 km/h w 5 sekund i rozpędza się maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie).
Dr Thomas Weber, członek zarządu koncernu Daimler, potwierdził w jednym z wywiadów, iż w 2011 roku wolnossący silnik 6,3-litra AMG V8 zostanie zastąpiony przez zupełnie nową jednostkę V8 o pojemności 5,5-litra z systemem twin-turbo. Mniejsza pojemność skokowa pozwoli na uzyskanie mniejszego spalania i niższej emisji CO2. Technologia twin-turbo zadba z kolei o osiągi godne prawdziwego AMG.
Odświeżony Mercedes-Benz ML63 AMG jest już dostępny w sprzedaży w Europie. Ceny w Niemczech oscylują w granicach 105 000 Euro.
A skoro jesteśmy przy terenowych Mercedesach, waro wspomnieć o szykowanych zmianach w klasyku off-roadu - Mercedesie Klasy G.
Modyfikacje zostaną wprowadzone głównie w kabinie, która zostanie dostosowana do współczesnych trendów i poziomu jakości, jak również zostanie wyposażona we wszystkie nowinki Mercedesa. Z zewnątrz praca stylistów ma się ograniczyć jedynie do subtelnych poprawek.
Można się też spodziewać nowych jednostek w tym 5,5-litrowego silnika V8 z dwiema turbinami, który zapewni dostateczną ilość mocy przy mniejszym spalaniu w stosunku do poprzednika. Wersja G63 AMG planowana jest na rok 2012, podobnie jak mocniejsza odmiana wspomnianej jednostki V8. Wszystkie europejskie odmiany G-klasy będą teraz spełniały normę Euro 5. Samochód zostanie pokazany we wrześniu.
AK, Mototarget, fot. AMG, Daimler
(16/06/2010)
{artsexylightbox autoGenerateThumbs="true" path="images/stories/Newsy/ML63_AMG" previewHeight="67"}{/artsexylightbox}