TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Z informacji opublikowanych przez serwis Motor Trend wynika, iż w 2014 roku na rynku pojawi się odświeżona wersja Porsche Cayenne.
Oprócz typowych zmian stylistycznych obejmujących nadwozie i wnętrze, najważniejszą nowością na rok 2014 będzie odmiana hybrydowa typu plug-in o nazwie e-Hybrid. Samochód powstanie w oparciu o standardową hybrydę Porsche, jednak dodatkowo otrzyma akumulator litowo-jonowy (10 kWh) oraz zmodyfikowany silnik elektryczny generujący około 100 KM. Dzięki niemu masywny SUV będzie mógł przejechać ponad 20 kilometrów z wykorzystaniem wyłącznie napędu elektrycznego.
Cayenne e-Hybrid będzie przyjazne środowisku, ale jak przystało na Porsche powinno też być szybkie. W tym miejscu z pomocą przychodzi jednostka spalinowa V6 o pojemności 3 litrów i mocy 333 KM. Łączna moc zestawu powinna więc zamykać się w granicach 420 KM, co zapewni sportowe osiągi.
Opracowany przez Porsche system e-Hybrid prawdopodobnie pojawi się też w modelu Panamera.
Text: Mototarget.pl
Oprócz typowych zmian stylistycznych obejmujących nadwozie i wnętrze, najważniejszą nowością na rok 2014 będzie odmiana hybrydowa typu plug-in o nazwie e-Hybrid. Samochód powstanie w oparciu o standardową hybrydę Porsche, jednak dodatkowo otrzyma akumulator litowo-jonowy (10 kWh) oraz zmodyfikowany silnik elektryczny generujący około 100 KM. Dzięki niemu masywny SUV będzie mógł przejechać ponad 20 kilometrów z wykorzystaniem wyłącznie napędu elektrycznego.
Cayenne e-Hybrid będzie przyjazne środowisku, ale jak przystało na Porsche powinno też być szybkie. W tym miejscu z pomocą przychodzi jednostka spalinowa V6 o pojemności 3 litrów i mocy 333 KM. Łączna moc zestawu powinna więc zamykać się w granicach 420 KM, co zapewni sportowe osiągi.
Opracowany przez Porsche system e-Hybrid prawdopodobnie pojawi się też w modelu Panamera.
Text: Mototarget.pl