Jeep Cherokee '88 - jak z auta za 1500 zł zrobić pełnowartościową terenówkę?

Trasek_CherokeeSamochód w stanie agonalnym - Jeep Cherokee rok 1988, 2,5 gaźnik automat, reduktor 241. Silnik nie zapala, skrzynia obrzygana olejem tak, że ledwo ją widać spod brudu, pusty przedni most, brak tarcz, jednego bębna, przedniego wału...

Rzeźbione przez domorosłego kowala resory, padnięte sprężyny, samochód szpachlówką obrzucony kielnią i zatarty pacą, lakier spaprany wybitnie (wygląda jakby kładł go za karę uczeń lakiernika), niekompletne i zapuszczone wnętrze, brak kierownicy. Instalacja elektryczna jest niczym koszmarny sen pijanego elektryka, zbiornik paliwa zrobiony ze zbiornika sprężonego powietrza od ciężarówki, cieknie i cały oklejony silikonem.

Generalnie - samochód wart swojej ceny.

Trasek_logoTakie oto cudo trafiło do TRASEK OFF-ROAD za sprawą jednego z pracowników zwanego "Słoniem". I teraz "Słoń" w pocie czoła zabiera się do prac remontowych...

Relację z postępu prac nad autem (trzymamy kciuki!) możecie śledzić na BLOGU TRASEK OFF-ROAD (forum.terenowo.pl).




Chcesz zaprezentować swoją firmę, zespół lub samochód na portalu TERENOWO.PL? Wejdź na forum.terenowo.pl - załóż bloga i dodaj swoją terenówkę do garażu. To nic nie kosztuje, a zapewnia rozgłos w off-roadowym świecie. Najciekawsze wpisy oraz prezentacje samochodów będą prezentowane na głównej stronie TERENOWO.PL. Zapraszamy!